יש דרך קלה להכניס משמעות לחיינו






להיות נוכחים ברגעים הקטנים שמחברים אתכם לכאן ועכשיו.
זה אפשרי וקל לביצוע גם אם היום שלך עמוס מאוד.
הנה הדרך שאני עושה זאת:
🌺אני מפנה את הקשב שלי, מספר פעמים ביום, למה שקורה סביבי. לאחרונה בדרכי לפגישת עבודה הפניתי את הקשב ואת תשומת הלב למראות שבדרך - התלהבתי משורת חצבים פורחים.
🌺הייתי עם נכדי ושאלתי את עצמי: מה משמעותי וחשוב לי ברגע הזה? מה לא מובן מאליו ברגע הזה? התשובות שנתתי לעצמי חיזקו את תחושת הערך והמשמעות שלי.
🌺בסיום יום אני שואלת את עצמי מה היה לי הכי משמעותי היום? הייתה לי שיחה משמעותית עם הבת שלי – אני גאה בה! למדתי ממנה.
🌺קמתי בבוקר ושאלתי את עצמי מה יהיה לי משמעותי לעשות היום? בחרתי להיפגש עם הנכדה שלי החיילת, להקשיב וללמוד מה עובר עליה, מה היא מרגישה מה חשוב לה... נהניתי מהדרך שבה היא לומדת מסיטואציות ואתגרים שונים במהלך שירותה.
🌺השבוע בחרתי לעזור לאישה מבוגרת למצוא שמחה בחייה ולחזק את תחושת הערך שלה. אני חווה יותר נוכחות ומשמעות ❗️

התחילו להיות נוכחים ברגעים הקטנים של חייכם

יש לכם עוד דרכים להיות נוכחים בחייכם ולגלות משמעות? כתבו לי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מפתחות לגישה חיובית לחיים

שבע דרכים להגביר את התקווה בחיינו