אימא'לה יצאתי לגמלאות



לפני ארבע שנים הייתי אחוזת חשש❗️
מי אני ללא עבודה? חלק משמעותי ביותר בזהותו העצמית שלי.
חשתי תחושת חסר, ריקנות, חוסר תכלית... אבל..
היום כשאני מסתכלת אחורה,
אני יודעת שעשיתי 4 פעולות שעזרו לי לחיות מתוך בחירה מודעת למצוא משמעות חדשה בחיי❗️
😍הקשבתי לקולות שהתרוצצו במוחי ואמרו "החיים הם עכשיו!" ; "יש לי עוד מה לתת! "
😍לא הקשבתי לקולות החיצוניים שאמרו לי "בשביל מה את צריכה את זה❓בגילך ...
😍שאלתי את עצמי מה חשוב לי? מה הערך שאני רוצה לתת? למי? באיזה תחום?....ידעתי שהגיע הזמן למצוא משמעות חדשה, נוספת בחיי .
😍בתהליך פנימי בן מספר שלבים, בחרתי להוביל אנשים לחיים משמעותיים ומספקים.
תחושת חיוניות ועוצמה ממלאת אותי, אני חשה גאווה ושמחה לצד אחריות ליישם את הבחירה שלי במקצועיות - הבחירה שלי מעניקה משמעות לחיי❗️
אני חיה ‼️
זה משמעות החופש - החופש לבחור לחיות חיים משמעותיים ומספקים גם ביציאה לגמלאות.
האם ידעת,
11.3% מהאוכלוסייה בישראל הם בני למעלה מגיל 65, ושיעורם צפוי לגדול ל-14% בעוד כ-15 שנה – כך לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. ממוצע החיים של אדם לאחר גיל 65 עומד בימינו על 19.3 שנים.
20 שנה הם הרבה מאד זמן ‼️
תקופה זו מחייבת אותנו לחשוב איך אנו מנצלים פרק חיים זה בצורה הטובה ביותר. אם רצוננו שחיינו יהיו לא רק ארוכים אלא אף מלאי עניין, עלינו לדאוג למלא אותם במשמעות.
מה את מתכוננת לעשות עם כל הזמן הזה❓

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מפתחות לגישה חיובית לחיים

שבע דרכים להגביר את התקווה בחיינו