זה לא סיפור על חיי הישרדות זה סיפור על בחירה במשמעות בחיים



היום אני חייה בתחושת משמעות גבוהה. מרחיבה וממצה את גבולות האפשר.
מממשת חלומות וחיה בשמחה וברווחה נפשית רוב הזמן🌺🍀
לא תמיד היה כך.🥰
גדלתי בבית אותו ניהלה סבתי ביד רמה.🍀
קולם של הורי לא נשמע. הם עבדו כשכירים קשי יום כדי לפרנס את המשפחה.
הנוכחות שלהם בחיי הייתה מועטה. 🍀

❤️✨🌟
חשתי עזובה, מנוכרת שקופה, חסרת ערך.
כאב גדול וחוסר אונים מילאו אותי בראותי את חולשתם ושתיקתם אל מול סבתי.
במבט לאחור אני מבינה שתחושת השקיפות היא המנוע והמקור לחיפוש משמעות בחיי.

 

לימים, לאחר שנולדו חמשת ילדי המקסימים, באמצעותם גיליתי את הנצח
למדתי אט אט כיצד להיות נוכחת בחייהם ולתמוך בהתפתחותם, בבחינת תיקון.🥰

 

הצורך להטביע חותם ולמצוא משמעות בחיי לא הרפה.
בעודי עובדת במשרה מלאה, עלה בי צורך עז להתפתח להוכיח לעצמי שאני ראויה ויכולה. 🍀
בהיותי בת 38 אמא לחמישה ילדים בחרתי ללמוד - למדתי לתואר ראשון, שני ושלישי. זו אחת מהמתנות המשמעותיות בחיי. זה היה ניצחון אישי עבורי.

עשיתי זאת! הוכחתי לעצמי שאני שווה, שיש לי ערך!

🍀
חשתי משמעות רבה כאשר ניתנה לי הזכות להוביל ולהטביע חותם 🌞
כממונה על ההשתלמויות וההדרכה במשרד החינוך, הובלתי שינויים לטובת איכות ההוראה – תחושת הערך והסיפוק היו גדולים.🌞
עבודת הדוקטורט שלי עסקה, איך לא, בשאלה מהי מנהיגות?
כיצד היא מובילה אנשים ופועלת לאור תמונת עתיד ערכית, כיצד היא מטביע חותם?
לימים כששימשתי כראש התוכנית למנהיגות בחינוך - תואר שני במכללה לחינוך, חשוב היה לי לטעת בסטודנטים את חשיבות ההובלה לאור הערכים האותנטיים שלהם, למצוא משמעות בעבודתם, לתת ערך לאנשים אותם הם מובילים ולחברה בה הם חיים.

 

היום במבט לאחור, כאחת שצמחה ופילסה את חייה מתוך תחושת חסר וניכור,
ומתוך ניסיוני בהובלת שינויים, וליווי נשים בצמתים בחייהן,
אני עוזרת לאנשים למצוא משמעות,
לבטא את קולם הייחודי, לחיות מתוך בחירה ללא חשש
בכדי לצלוח אתגרים ושינויים, להגשים חלומות באומץ,
לחיות בשמחה וברווחה נפשית.
עזרה לאנשים למצוא משמעות בחייהם ולחיות בשמחה וברווחה נפשית היא שליחות עבורי.❤️
🌞

hanna.kurland@gmail.com

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מפתחות לגישה חיובית לחיים

שבע דרכים להגביר את התקווה בחיינו